מארזים ממותגים כמה נקודות למחשבה

היתרונות שבמארזים ממותגים

אריזה עשויה להראות כחלק הפחות משמעותי בתהליך מכירה, מאחר ויש כל כך הרבה פרמטרים שעלינו להתחשב בהם, מבניית אתר מושך לעין, דרך אסטרטגיית שיווק, ועד לטיפול בשרשרת האספקה.

עם זאת, יש לזכור כי האריזה שאנו בוחרים עבור המוצר משפיעה רבות על חווית הלקוח, וכיצד המותג נתפס. כדאי לזכור שבכל הקשור לשיווק אנטרנטי, האנטראקציה הפיזית עם הלקוח כמעט אפסית, ולכן התעלמות ממיתוג האריזה מהווה פספוס אדיר להשפיע ולגעת בלקוח. בשל זאת, נרצה לנצל ולמצות את כל ההזדמנויות  להשפיע ולהתחבר, העומדות לפנינו.

הנה כמה סיבות להשתמש באריזה ממותגת:


רושם ראשוני

עוד לפני שהלקוח רואה וחווה את המוצר שאתם מספקים לו, הרושם הראשוני שיקבל מהמותג, הוא מהאריזה. כך בעצם נוצרת אנטראקציה ראשונית בינכם, המוכר או המשווק, לבין הלקוח, אותו תרצו "לגייס" כלקוח נאמן וקבוע. לאותה אנטראקציה ראשונית יש השפעה גדולה על האם אותו לקוח יחזור אליכם.
למעשה, 40% מהלקוחות הצביעו על כך שאריזה ממותגת תוביל לכך שימליצו על המוצר לחבריהם.

הבדלה והתעלות על מוצרים ממותג מתחרה

חברות המשתמשות באריזה סטנדרטית וגנרית למוצריהן, מסתכנות שבכך שתדמיתן תהה דומה ואף זהה לזו של חברה מתחרה, כלומר תדמית ומיתוג שיישכחו מהר על ידי הלקוחות.
אנו כבני אדם לוקחים בחשבון מראה ויזואלי כדי לגבש רושם ראשוני. כמותג, תרצו למשוך את הלקוחות, באמצעות אותו פתיח ויזואלי מרשים, לעולמכם. כך גם תצרו אצל הלקוח את התחושה שקיבל מעבר למה שהזמין וציפה.
אריזה ממותגת וייחודית עבור מוצריכם, היא יתרון משמעותי עבורכם. כך תדהימו את הלקוח, תתעלו ותתבלטו מעל חברות אחרות או מותגים אחרים.

שמעתם על אנבוקסינג?

מקור המילה מלעז, Unboxing, כלומר להוציא מהאריזה. זו בעצם אותה חוויה שעברנו כילדים כאשר פתחנו את מתנות היום הולדת, פשוט עבור מבוגרים.
חווית האנבוקסינג היא תופעה סוחפת ונרחבת באנטרנט שהחלה בדור האחרון (ניתן למצוא ביוטיוב כמות אינסופית של סרטוני אנבוקסינג, עם מליוני צפיות), כאשר בדרך כלל מדובר באדם בוגר הבוחן ומתרשם מהאריזה, ורק לאחר מכן פותח, ובוחן את המוצר. האריזה מוסיפה רבדים לחוויה זו, בכך שיוצרת התרגשות וציפייה. מכאן ניתן להבין שחווית הלקוח מפתיחת האריזה, משפיעה על תפיסתו של הלקוח את המוצר והתרשמותו מהמותג. בנוסף, אם מכרתם מוצר באריזה ממותגת וייחודית משלכם, ללקוח בעל יכולת השפעה אנטרנטית (כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם וכדומה), ואותו לקוח יתלהב מהאריזה והמותג, הוא עשוי לפרסם אתכם באמצעים השונים, ובכך לתרום לחשיפתכם לעוד לקוחות וקהלי יעד.

אריזה עמידה

ההחלטה להשתמש במארז פשוט וזול, תניב רווח "פר" הזמנה, אך מה קורה כאשר מארז נפגם בעת המשלוח? במידה והמוצר שבמארז ניזוק, נאלץ לשלוח את אותו מוצר שוב וכך בעצם עלות המוצר והמשלוח מוכפלת. לכן שימוש באריזה ממותגת, מחומרים עמידים ואיכותיים יותר, תשמור על תכולת האריזה ותמנע בעיות העלולות להתרחש בדרך אל הלקוח.

אנחנו בYou on  מתמחים בייצור והפקה של מארזים בהתאמה אישית, מכל חומרי הגלם הטובים בשוק,  עפ"י  הצורך והתקציב של הלקוח, אנחנו מבצעים גם המכלות של המארזים (מילוי המארז במוצר) 

המטרה שלנו – מארז ממותג, שיהיה קל לשימוש יתאים לשילוח, וייצג את העס של בדיוק כמו שדמיינת! 

מוזמנים ליצור קשר נשמח לסייע ולעזור בכל שאלה, לייעוץ והכוונה לחצו כאן!

דילוג לתוכן