חמישה טיפים לרוכשים מוצרי פרסום

מהם מוצרי פרסום ובאילו מקרים שווה לרכוש אותם? האם הם מיועדים לעובדים, ללקוחות, לספקים או בכלל לצרכי שיווק והפצה?

במאמר זה ניתן לכם את חמשת הטיפים הטובים והחשובים ביותר הקשורים למוצרי פרסום, שיווק ומיתוג. כמובן שיש עוד דברים רבים שחשוב לדעת, אבל בין אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם זה, או כבר כרישי מיתוג מנוסים – חמשת הטיפים שלהלן הם המפתח להצלחה.

דעו את הקהל שלכם

כשאתם בוחרים מוצרי פרסום עליהם תוכלו להדפיס לוגו ולחלק כמתנה למקורבים אליכם, חשוב לשים לב לאופי הקהל ולצרכים שלו. אם יש לכם חברת אופנה, לדוגמה, רצוי להשתמש בפריטי לבוש מעוצבים, ואם אתם קשורים לתחום המזון – אולי שקית קניות איכותית מבד תעשה את העבודה. מוצרי אלקטרוניקה כמו רמקולים, אוזניות ומטענים נחשבים לשימושיים במיוחד ויתקבלו בברכה כמעט בקרב כל קהל. בכל מקרה, הקפידו על התאמה בין מוצרי הפרסום לאופיים של המקבלים.

השתמשו בהדפסה איכותית

המטרה במוצרי פרסום, באופן לא מאוד מפתיע, היא לפרסם. לכן, אם אתם בוחרים להדפיס את לוגו החברה על מוצר מסויים, חשוב לבחור בהדפסה איכותית שלא תדהה או תתקלף, על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי הן מבחינת אורך הזמן שהוא נשאר והן מבחינת היוקרה שהוא משדר.

תמיד תהיו מקוריים

די מבאס לקבל מתנה נדושה, או כזו שקיבלנו כבר עשרות פעמים לפני זה. בנוסף, כשמדברים על פרסום – אלמנט ההפתעה תמיד מועיל. לכן, כדאי לבחור מוצרים שיעוררו השתאות בקרב המקבלים אותם. נוכל לעשות זאת באמצעות עיצובים חדשניים וייחודיים, מארזים מושקעים, שילובי צבעים נועזים וכדומה. העיקר הוא פשוט להתנער מהקלישאות.

ברכה אישית היא המפתח להצלחה

הטיפ הזה תקף למי מאיתנו שעתידים להעניק מתנה למספר גדול של אנשים. מצאו דרך להעניק לקהל שלכם הרגשה אישית ולא גנרית ומשעממת. רשמו את השם של כל אחד מהם על כרטיס ברכה או אפילו על המוצר עצמו, והנכיחו את העובדה שהם מיוחדים עבורכם – גם אם אתם לא יכולים לגשת לכל אחד באופן פרטני.

שמרו על עקביות

מוצרי פרסום תמיד באים בצרורות. כמו קולקציה או אוסף אומנותי, כך גם ליין המוצרים הממותג של כל ארגון או חברה צריך להיות אחיד או לפחות בעל מכנה משותף. אם ניתן, עדיף שגם מועד החלוקה יהיה עקבי – ימי הולדת, ראש השנה, כנסים מסויימים או כל נקודת ציון אחרת שיש לה משמעות עבור הקהל שלכם. העקביות תעזור להם לצפות לקבלת המתנה, תיצור התרגשות לקראתה, תחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות והעובדים וחשוב מכך – את הקשר שלהם עם המותג.

לסיכום – רכישת מוצרי פרסום היא דבר שיש לתכנן מראש. באמצעות עריכת תכנית מוגדרת ורשימת מוצרים, תוכלו לדאוג לכך שקהל המקורבים לארגון שלכם ייהנה ממגוון מוצרים איכותיים, שגם נושאים את הלוגו שלכם. בהצלחה!

אביזרי נראות לנק' מכירה

טוטם

מגוון אלמנטים לנראות בנקודות מכירה, בהתאמה אישית לכל מותג, מחומרי גלם שונים, כולל מיתוג ישירות על החומר. יכולת ייצור מחומרי גלם שונים, בהתאמה לצורך, זמן חיים ותקציב. ניתן לשלב הפצות והתקנות בנקודות המכירה בפריסה ארצית

אביזרי נראות לנק' מכירה

סטנדים

מגוון אלמנטים לנראות בנקודות מכירה, בהתאמה אישית לכל מותג, מחומרי גלם שונים, כולל מיתוג ישירות על החומר. מותאם לנשיאת משקלים גדולים ובעל זמן חיים ארוך במיוחד. ניתן לשלב הפצות והתקנות בנקודות המכירה בפריסה ארצית.

אביזרי נראות לנק' מכירה

סטנדים

מגוון אלמנטים לנראות בנקודות מכירה, בהתאמה אישית לכל מותג, מחומרי גלם שונים, כולל מיתוג ישירות על החומר. מותאם לנשיאת משקלים גדולים ובעל זמן חיים ארוך במיוחד. ניתן לשלב הפצות והתקנות בנקודות המכירה בפריסה ארצית.

תהליך המיתוג
דילוג לתוכן