מתי לתת מתנות לעובדים?

דרך נהדרת להגיד תודה
העובדים המסורים שלנו הם בסופו של דבר הסיבה לכך שבית העסק שלנו מתפקד, מתקדם ומגיע להישגים והצלחה. המשרד יכול להיות מעוצב בצורה נהדרת ולהתהדר במגוון הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שישנן כיום – אבל ללא הנפשות הפועלות, המוחות שעומדים מאחורי ההצלחה, כנראה שזה לא היה אותו הדבר. העובדים שלנו הם גלגלי השיניים שמניעים את בית העסק קדימה, חושבים בצורה יצירתית, משקיעים בעבודה ובסופו של דבר אחראים על ההצלחה שלה זוכה בית העסק. ולכן, כשמדובר בעובדים שלנו – חשוב מאוד להגיד תודה ולגרום להם להרגיש מוערכים בדיוק כמו שמגיע להם.  

הענקה של מתנות לעובדים היא דרך נהדרת להביע את ההערכה שלנו כלפי העבודה המסורה שלהם ולפנק אותם במוצרים איכותיים שישמשו אותם במשרד או בבילוי עם המשפחה והחברים. הענקה של מתנות לעובדים יכולה לעשות בכל מועד מיוחד, אבל בשביל לעשות לכם קצת סדר – אלו הם כמה מקרים בהם הענקה של מתנה לעובדים יכולה להיות רעיון מצוין. 

הצלחה של בית העסק

במידה וסגרתם עסקה משמעותית מול לקוח נחשב, הגעתם למכסת רווחים מסוימת או עברתם בהצלחה כנס מלחיץ ובעל חשיבות גדולה ביחד עם הקולגות מהארץ והעולם – מדובר בהזדמנות מצוינת לברך את העובדים על ההצלחה. הענקת מתנה לכבוד הצלחה של בית העסק היא דרך נהדרת לא רק לחגוג את המאורע ולשמח את העובדים, אלא גם דרך לעורר מוטיבציה בעובדים להמשיך בעבודה המסורה שלהם, ולהבין שההשקעה שלהם ניכרת, גם אם בשגרה לא תמיד יש זמן להגיד את זה מפורשות.

אות הצטיינות

בבית העסק חשוב לעודד אווירה של מצוינות ודרך טובה לעשות את זה תהיה באמצעות תמריצים. הענקה של מתנות לעובדים באופן אישי לכבוד התקדמות משמעותי, הישג או הצלחה היא דרך נהדרת להמשיך ולהגביר את המוטיבציה להצליח וחשוב לא פחות – להראות לעובדים שההשקעה שלהם נראית, זוכה להכרה ומוערכת. מתנה להצטיינות יכולה להיות מתנה אישית, מתנה לצוות עובדים ואפילו מתנה למחלקה שלמה מצטיינת, וזו יכולה להיות מוענקת בטקס חגיגי ביחד עם עובדי החברה. 

חגים ומועדים

בין אם מדובר בפסח, ראש השנה או פורים – הענקה של מתנות לעובדים לכבוד החג היא דרך מצוינת לשמח את העובדים, ולעודד אותם להעביר את החופש בבילוי עם המשפחה והאנשים שהם אוהבים. יכול להיות מדובר במתנה ברוח החג כדוגמת סט של צנצנות דבש ותפוחים לכבוד פורים או מארז מסכות לכבוד ראש השנה, או לחילופין מתנה ממותגת וקלילה עם הקדשה אישית ברוח החג. 

מאורע חגיגי ומשמח

נוסף על חגים ומועדים, חשוב כמובן לברך את העובדים ולשמח אותם במתנות גם לכבוד מאורעות חגיגיים אישיים כדוגמת חתונה, לידה ואפילו מתנה לכבוד פרישה לגיל הפנסיה. הענקה של מתנה לכבוד מועדים אישיים תשמח את העובדים ותאפשר להם להנות מיחס אישי וחברי עמוק יותר משל קשר טיפוסי של עובד ומעסיק, בדיוק כפי שמגיע להם. 

ובכלל – בשביל להביע הערכה

הענקה של מתנה היא דרך נהדרת לשמח את העובדים, לעודד אותם להמשיך בעבודה ולגרום להם להבין ולהרגיש כי הם מוערכים. ולכן, הענקה של מתנה לעובדים יכולה להיות נהדרת בכל זמן בשנה, גם כשלא מדובר בחג, או הישג משמעותי שהגעתם אליו בעבודה. הענקה של מתנה היא דרך לשבור את השגרה, להכניס רוח במפרסים ולתת כוחות לעובדים להמשיך בעבודה הטובה.

מה עם מארז חגיגי ומפואר?

אחד הרעיונות המקוריים והמושקעים ביותר למתנה לעובדים יהיה כמובן הענקה של מארז חגיגי ומפואר. מארז מפואר יגיע בעיצוב אלגנטי ברוח בית העסק או המועד בו ניתנת המתנה, ויכיל שלל מוצרים שימושיים ואיכותיים. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה רעיונות נהדרים למארזים אלגנטיים ויוקרתיים שיוכלו לשמח מאוד את העובדים שלכם.

מארז אלכוהולי

אלכוהול הוא דרך מצוינת לשמח את העובדים, להעלות להם חיוך על הפנים ולאפשר להם להנות מרגעים מהנים עם האנשים שהם אוהבים. מארז אלכוהולי הוא יוקרתי, מפואר ומתהדר באווירה אלגנטית ומהווה ללא ספק מתנה מפנקת שכנראה שהעובדים שלכם מאוד ישמחו לקבל. מארזים אלכוהולים יכולים להיות מארזים של בקבוק וכוסות יין, מארז מפואר של וויסקי ואפילו מארז בירות – שיכול להיות אידיאלי לחודשי הקיץ החמים. למארז אלכוהולי יש מסר מובלע שחשוב להעביר אותו – בסיום עבודה קשה, נדרשת מנוחה וחשוב למצוא עבורה זמן ופנאי. 

מארז מתוקים

האמירה שרק ילדים נהנים ממתוקים היא לא באמת מדויקת – גם מבוגרים נשארים קצת ילדים כשהם גדלים, וכולנו אוהבים להנות משוקולדים ושלל דברי מתיקה איכותיים. מארז מתוקים הוא רעיון מקורי ומיוחד למתנה מפנקת שתשמח את העובדים שלכם ומשפחותיהן. יכול להיות מדובר במארז של גלידה איכותית כמו מארז מגנום או גלידת פסק זמן, מארז שוקולד מפואר ואפילו מארז אפייה מפואר באמצעותו עובדיכם יוכלו להכין קינוחים מפוארים ממש במטבח הבית. 

מארז מיתוגי

מארז מיתוגי לצד היכולת שלו לשמח את העובדים מטרתו למתג את בית העסק ולהפיץ את הבשורה ללקוחות פוטנציאלים נוספים. מארז מיתוגי יכול לכלול שלל אביזרים שימושיים בהתאם לסוג החגיגה ומועד הציון בו מוענקת המתנה, תוך שמירה על עיצוב מיתוגי שמכיל את לוגו החברה, הסלוגן או הלך הרוח העיצובי שמאפיין את בית העסק שלכם. מארז מיתוגי קיצי יכול לכלול למשל כובע מהודר בלוגו בית העסק, מגבת חוף ואפילו מאוורר נייד קטן לשימוש העובדים או לחילופין מארז לכבוד הגעה להישג של בית העסק שיכלול שלל מוצרים משרדיים מיתוגיים שימושיים. 

ועוד
כשמדובר במארזים בהתאמה אישית – השמיים הם הגבול. אנחנו ב-You On מאמינים בחשיבות של מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא לטובת יצירת המארזים הכי מיוחדים ומשמחים שיש. ביחד איתנו תוכלו להביא לחיים כל רעיון למארז מקורי וייחודי שעולה לכם לראש.

לצפייה במארזים שלנו >> לחצו פה 🙂 

אז איך בוחרים את המארז הנכון?

כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות חשוב להתייחס להלך הרוח בבית העסק, מתנות שהענקתם לעובדים בעבר והצליחו יותר או פחות, האווירה שמאפיינת אתכם ובכלל, ההומור המשותף. המארז הכי טוב עבור העובדים שלכם לא יהיה בהכרח הכי יקר או מושקע – הוא צריך להיות אישי, ומתאים לאנשים שעתידים לקבל אותו. בנוסף, חשוב להתייחס לתקציב שעומד על הפרק והמועד בו המארז מוענק, שיקולים שישפיעו מאוד כמובן על תוכן המארז ועיצובו. ההקשר בו נעניק את המארז, ישפיע במקרים רבים על התכולה שלו והעיצוב ומכאן, על האווירה שהוא מעניק לאלו שעתידים לקבל אותו. 

קצת עלינו

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לעובדים לכבוד חג, הישג עסקי או אפילו מאורע אישי חגיגי של אחד העובדים – הענקה של מארז בהתאמה אישית יכול להתאים למה שאתם מחפשים. אם כל זה מדבר אליכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. ביחד נוכל לחשוב על המארז המתאים ביותר עבור העובדים שלכם ולבחור את העיצוב האידיאלי של המארז והמוצרים שיכיל. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שיהיה מדובר במארז שהעובדים ישמחו לקבל. תהנו!

לצפייה בקטלוג מתנות לעבודים מבית You On – לחצו כאן 🙂 

 

 

מארז ממותג שוואפס
דילוג לתוכן