4 סיבות למה להשתמש בסטנדים ממותגים

היתרונות שבסטנדים לנקודות מכירה

לכל בעל חנות אותה המטרה – למשוך לקוחות אל החנות ולגרום להם לרכוש מוצר כלשהו. בין אם אתם חנות אופנה או כלי בית, יש פעולות עיקריות שעליכם לנקוט על מנת למשוך לקוחות, ואחת מהם הוא שימוש בסטנד תצוגה או אביזר נראות למכירה.

אביזרי הנראות באים במגוון צורות וגדלים, אך כשזה מגיע לעיצוב סטנד ייחודי, השמיים הם הגבול. לא משנה אם מדובר במעמד קטן לעוגה או מעמד גדול עבור קולקציית נעליים, כל מעמד שווה ערך ותמורה לעסק שלכם.

הנה כמה סיבות להשתמש באביזר תצוגה:

הצגת הנחות והצעות מחיר אטרקטיביות:

אם אתם מוזילים מחיר של מוצר מסוים, או מציעים מחיר שלא כדאי לפספס, כדאי לדאוג שלקוחותיכם ידעו מכך. המעמד מיועד "להשוויץ" במוצרים, אך בנוסף גם להציג מחירים והצעות מחיר עכשוויות. קיים מגוון רחב של תצוגות היכולות לסייע בהדגשת המחיר האטרקטיבי שלכם.
יש לזכור כי כאשר אתם בוחרים בסטנד ייחודי להצגת מחירים והצעות מחיר מיוחדות, תרצו להבטיח שהוא נראה מקצועי, ועם זאת תרצו להבטיח שאינו נראה מסובך ו"עמוס" לעין עבור הלקוחות. סטנד שמעוצב היטב יעזור למכור את המוצרים המוצעים במחיר שתרצו.

הצגת מוצרים חדשים:
הלקוחות שלכם אינם יודעים על מוצר חדש שאתם מציעים, וגם לא ידעו אם לא תציגו אותו לראווה באופן שימשוך את העין. אחת הדרכים הקלות ליידע את הלקוחות שלכם על כך, היא באמצעות אביזר נראות. זכרו שלא כל סטנד צריך להראות זהה לשני, נסו לחשוב מחוץ לקופסא, איזה סטנד יראה מזמין ומושך יותר למוצר או למטרה שלשמה הוא נועד ועוצב. בנוסף, תרצו שהסטנד יוצג בתאורה מיטבית, וכך לגרום ללקוח לעצור ולבחון את המוצר. לכן חשוב לדאוג למיקום הולם עבור הסטנד, על מנת למצות את המיטב ממנו.
עודדו קניה מירבית:

אביזר נראות יסייע לשכנע לקוחות לקנות מוצר על ידי בחירת המוצר הנכון, לתצוגה בסטנד הנכון, ובמיקום הנכון, גם אם לא תכננו לקנותו מלכתחילה. כך לדוגמא הצבת האביזר ליד הקופה או התור לקופה, ימשוך את עיני הלקוחות. עליכם לדאוג שאביזר הנראות יהיה בולט ומזמין כך שהלקוח יתעניין וירכוש את המוצרים שמוצגים בו, גם אם לא תכנן להוסיף מוצרים לעגלת הקניות שלו.

ניצול מירבי של המרחב:

שימוש נכון באביזר נראות וסטנד מכירה יאפשר ניצול ושימוש מיטבי במרחב הניתן לשימוש בחנות. האביזר או הסטנד גם יאפשרו הצגה של כמה שיותר מוצרים בלי הסיכון שהחנות תראה צפופה או מבולגנת. עם מגוון כל כך גדול של סטנדים ואביזרי נראות, תוכלו לעצב או לבחור את אלו שיטיבו עם צורת החנות שלכם, עם הצבע והגוון שלה, ועם הסגנון שלה. נסו לחשוב על כמות המוצרים שתרצו להציג , היכן הם יוצגו בדרך הטובה ביותר, וכיצד תרצו שהסטנד יראה. כך תוכלו לבחור את סטנד התצוגה או אביזר הנראות שיענה על צרכיכם ולהבטיח שהמוצרים יוצגו בצורה הטובה ביותר.

אצלנו ב – You on  מוצרי פרסום וקד"מ תמצאו צוות מקצועי בעל נסיון עשיר ותשוקה ענקית לתחום, מלווים אותכם בכל תהליך ההשקה מהתחלה ועד סופו של הפרויקט.
לא יודעים מה בדיוק אתם צריכים? אנחנו נייעץ לכם לחצו כאן השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם! 

דילוג לתוכן