איך לבחור מתנה לעובדים?

העובדים שיש לנו בעסק הם נכס אנושי והם הנכס החשוב ביותר שיש לנו כבעלי עסקים. הנאמנות של העובדים שלנו והמסירות שלהם לעבודה – חשובים במיוחד להצלחת ושגשוג העסק שלנו. אם אנחנו רוצים לתרום לרגשות אלו אצל העובדים שלנו יש הרבה דרכים לעשות זאת. אחת הדרכים היא לתת לעובדים שלנו מתנה בחגים או כאשר יש להם יום הולדת. מתן מתנה לעובדים בחגים ואירועים מיוחדים – יכולה לגרום להם להרגיש בטוחים יותר במקום העבודה שלהם ולאהוב אותו יותר.

למה משתלם לקנות מתנות לעובדים שלנו?

אז למה משתלם לקנות מתנות לעובדים שלנו? משתלם מאוד לקנות עובדים לעובדים שלנו, כי פעולה זו יכולה לשפר את העבודה בעסק שלנו. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לקבל מתנות כי זה גורם לנו להרגיש מוערכים ורצויים – כך גם העובדים שלנו, בסופו של דבר כולנו בני אדם. המתנות שאנחנו מביאים לעובדים שלנו, יכולות להיות צנועות מאוד או שימושיות. חשוב שנשים לב שאנחנו מביאים לעובדים שלנו מתנות שיכולות להיות שימושיות וייחודיות ככל הניתן.

מתי יש לקנות מתנות לעבודים?

כדאי לנו לקנות לעובדים שלנו מתנות ייחודיות לרגל אירועים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת, ימי כיף וגיבוש של העסק שלנו ועוד... . יש מקומות עבודה או עסקים שבוחרים לתת מתנות לעובדים שלהם כאשר הם נבחרים לעובדים מצטיינים או כעידוד לעבודה טובה (למשל כאשר מוכרים הרבה ממוצרי מסוים או כאשר התפוקה של עובד מסוים טובה במיוחד). חשוב לנסות ולהקפיד לתת לכל העובדים את אותה האיכות של המתנות ובאותו המינון. כלומר, חשוב שלא יצא מצב שעובד אחד מקבל מתנות איכותיות מאוד והקולגה שלו לא או מצב בו עובד אחד מקבל 3 מתנות בשנה ועובד אחר רק מתנה אחת או בכלל לא.

איזה מתנות אנחנו יכולים לקנות לעובדים שלנו?

אנחנו יכולים להעניק לעובדים שלנו מגוון רחב מאוד של מתנות. המתנות שהכי כדאי לנו להביא להם הן מארזים ממותגים של בשמים, שוקולדים או כל מוצר אחר שנראה לנו מתאים ובמקום. כאשר אנחנו מביאים מתנה לעובדים, חשוב ללוות אליה ברכה קצרה.

בסופו של דבר, כל אחד אוהב לקבל מתנה מהמעסיק שלו. כאשר אנחנו בוחרים לתת מתנה לעובדים שלנו אנחנו יכולים לגרום להם להרגיש מעורכים יותר. חשוב לדעת להעריך את העובדים שלנו ולהראות להם זאת. חוץ מלהביא מתנות לעובדים שלנו, אנחנו צריכים גם במהלך שגרת העבודה להראות להם שאנחנו מעריכים את העבודה שלהם. קנייה של מתנות יכולה להיות נעימה יותר, כאשר היא מתאימה לאווירה הרגילה במקום העבודה ותואמת אותה. יצירת אווירה של הערכה ונועם במקום העבודה היא אמנות של ממש והיא דורשת יכולות ניהול ותקשורת גבוהות מצד הצוות הניהולי.

מתנות קטנות לעובדים
דילוג לתוכן