מוצרי פרסום לעסקים גדולים

אנחנו מאמינים שהתאמה אישית וייחודיות בלתי מתפשרת הן מפתחות שאין לוותר עליהם בדרך להצלחה.
כשאנחנו חושבים על מוצרי פרסום וקד"מ, יש כמה שאלות שיסייעו לנו להבין את הזהות של המותג איתו אנחנו עובדים ואת הצרכים של החברה שעומדת מאחוריו. תהליך ההתאמה האישית נוגע לכל שלבי התהליך – החל מבחירת מוצרי הפרסום עצמם, חומרי הגלם, אופן המיתוג וההדפסה הנכונים, ועוד. במאמר זה נסביר את היסודות של בחירת מוצרי פרסום לחברות הגדולות.

 

נקדים ונאמר שככלל – חשוב לבחור באיכות.

איכות מתבטאת הן ברמה של המוצרים והן במתן חוויה כוללת וחיובית ללקוח שרוכש את המוצר. כדי להשלים את חוויית המיתוג עבור לקוחות הקצה שלכם, אנחנו גם מספקים מגוון רחב של אביזרים ומוצרים משלימים. את החבילה תוכלו להרכיב בעצמכם, בהתאם להעדפות השיווקיות והסכום אותו תרצו להשקיע.

חג הפסח שמתקרב אלינו בצעדי ענק הופך את בחירת מוצרי הפרסום והקד"מ לנושא הלוהט של העונה.

חברות ענק ותאגידים מתחרים ביניהם מי יעניק לעובדים את המתנה השווה ביותר. (בכתבה הזו תוכלו לראות את רשימת החברות המלאה ואת המתנות שהן העניקו לעובדיהן)

המתנה אשר מוענקת לעובדים לרגל ליל הסדר מגדירה במידה רבה את מידת היוקרה של התאגיד. שכירים רבים מחברות שונות משווים ביניהם את המתנות ואת תלושי המתנה שקיבלו. אז מה הפלא שלבחירת המתנה יש חשיבות רבה כל כך?

מיתוג מוצרים -Milka
מארזים לחברות
תיק ממותג
מארז ממותג חברת לוטוס
מארז פסק זמן ממותג
מארז ממותג שוואפס

השאלה הראשונה שיש לשאול כשניגשים לבחירת מוצרי קד"מ, היא מהו תקציב הפרסום של העסק?

חשוב לציין שניתן להוציא תפוקה נהדרת בכל תקציב, גבוה או נמוך. בניצול נכון של הסכומים שעומדים לרשותנו, נוכל להגיע לתוצאות מקסימליות, "טיילור מייד" (כלומר, בהתאמה אישית) עבור העסק או החברה שהזמינה אותם. דוגמה לדבר המשפיע על העלות של חבילות הפרסום והקד"מ הוא מוצרי הגלם. אם בוחרים בביגוד ממותג, למשל, נוכל לבחור בין כותנה לביגוד מבדים יקרים יותר. דוגמה נוספת היא מתקני תצוגה למוצרים – מן הסתם שמתקן תצוגה מקרטון, המיועד לנקודת מכירה זמנית, יהיה זול יותר ממתקן תצוגה קבוע (לטווח הארוך) העשוי מעץ מלא ואיכותי.

שאלה נוספת שאנו שואלים בתהליך ההתאמה האישית היא אילו מוצרי פרסום מתאימים לחברות הגדולות?

זו שאלה התלויה בגורמים רבים, בין היתר היא מהי מטרת הפרסום הספציפי שעבורו רוכשים את המוצר. כפי שצויין בתחילת מאמר זה, בתקופה הנוכחית של השנה רבים ממוצרי הפרסום שנרכשים על ידי חברות ותאגידים שונים הם עבור מתנות לעובדים לרגל חג הפסח המתקרב. במקרה זה עומדות לרשותנו שתי אפשרויות: האחת היא רכישה של מתנה אחת בודדת ואיכותית, ואילו השניה היא רכישה של מארז ממותג ומעוצב, המכיל מספר מתנות קטנות יותר.

לבחירה במארזים ממותגים יש מספר יתרונות ברורים. מארזים ממותגים יוצרים תחושה של הפתעה, כיפיות וקלילות. אפשר להרכיב אותם על פי נושא המתקשר לערכי החברה, לעונות השנה או לנושאים אקטואליים. לדוגמה, ניתן לבחור מארז קיץ, הכולל מגבת ממותגת, בקבוק תרמי ממותג ומשקפי שמש. אפשרות נוספת היא מארז חורף, עם כרבולית וספלי תה מפנקים, מארז נסיעות עם כרית מתנפחת וכיסוי עיניים, וכו'. האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות – ניתן ליצור מארזים ממותגים מותאמים אישית עבור כל חברה או תאגיד. מהנסיון שלנו – מארזים ממותגים יוצרים התלהבות רבה בקרב עובדים ולקוחות כאחד.

אנחנו בחברת on you עובדים באופן שוטף עם מגוון חברות גדולות. אנחנו מציעים מגוון פתרונות למוצרי פרסום לעסקים קטנים. איכות ושירותיות הם הערכים עליהם נשענת החברה שלנו, ואנחנו דבקים בהם ללא פשרות. המחירים שלנו הם ההוגנים ביותר בשוק – בלי לוותר על איכות ומקצועיות.

צרו איתנו קשר בכל שאלה או התייעצות. נשמח לסייע לכם.

 

דילוג לתוכן