מכירים את הפתגם "לאכול עם העיניים"? לא סתם כל הסבתות חזרו עליו שוב ושוב. כשמדברים על מיתוג חברות ועסקים, העיניים באות לפני כל דבר אחר. במאמר זה נסביר לכם איך המוצרים שלנו יכולים להקפיץ את הערך של המותג שלכם בעשרות מונים, ולהפוך את נקודת המכירה להצלחה מסחררת.
נקודות המכירה צצות לקראת חג הפסח כמו פטריות אחרי הגשם, וזה בדיוק הזמן לדבר על הנראות של המותג שלכם. נקודות המכירה הן כמו בועה קטנה שנועדה לתת את חוויית המותג המלאה – לוגו, צבעים, אביזרים, וכל מה שטוב. לקראת החג רבים ניגשים לנקודות האלה כדי לבחור מתנות ייחודיות לליל הסדר (בכתבה הזו תוכלו לראות כמה מתנות ועדי העובדים רוכשים השנה לעומת השנים הקודמות). ובמתנות כמו במתנות – הכל קם ונופל על העטיפה.
כשאנחנו שוקלים לרכוש מוצר מסויים, אנחנו קודם כל צורכים אותו באמצעות המבט. אנחנו בודקים איך הוא נראה, מה הגודל והצורה שלו, ומדמיינים איך ניראה ונרגיש כשהוא יהיה שלנו. בדיוק בגלל זה חשוב מאוד שהמוצר יוצג בצורה סקסית ומושכת, שתגרום לנו לרצות לרכוש אותו או לפחות להתנסות בשימוש בו.
ומה משפיע על הנראות של המוצרים – ושל המותג – יותר מאשר מתקני התצוגה?
אנחנו ב-on you מתמחים בדיוק בזה. אנחנו מתאימים מתקני תצוגה ושלל אביזרים בצורה אישית וייחודית, לכל חברה ולכל מוצר. כל מתקן תצוגה נראה אחרת לחלוטין, שכן הוא ממותג בצורה ספציפית לחברה עבורה הוא מיועד. הצבע, הצורה, הגודל ושאר המאפיינים של מתקן התצוגה נבחרים באופן ייעודי ובהתאמה לאופי המותג.
כמו כן אנו לוקחים בחשבון גם את נקודת המכירה הספציפית – מי הוא קהל היעד שמגיע אליה? מה מאפיין אותו? מהו הגודל והצורה של נקודת המכירה? אם מדובר בשטח קטן יחסית, נתכנן את מתקני התצוגה כך שיביאו לניצול מקסימלי שלו, כדי לייצר כמה שיותר מכירה בכמה שפחות מרחב. בנקודות גדולות יותר, לעומת זאת, נוכל להשקיע את עיקר המקום במוצרים משלימים – כגון מדבקות רצפה (ראו פירוט בהמשך) ושאר אביזרים.
אחד הדברים היחודיים בחברה שלנו הוא עבודה עם מגוון רחב של חומרי גלם. תוכלו לבחור בין מתקני תצוגה אשר כובשים כל מרחב ומשתלבים בתפאורה באופן מושלם – העשויים מעץ, קרטון, פלסטיק ועוד, על פי בחירתכם ובהתאמה לכל תקציב. חומר הגלם משפיע באופן משמעותי על התוצאה הסופית המתקבלת, וכן יכול להוות גורם מכריע בהתאמת התקציב (אם נהיה מעוניינים בחבילה בעלות נמוכה יותר, נעדיף מתקני קרטון על פני מתקני עץ, לדוגמה).
דוגמה למוצר נלווה למתקני תצוגה הינו מדבקות רצפה. כמו המתקנים, גם המדבקות מודפסות וממותגות בהתאמה אישית. אנחנו ב-on you עובדים באופן שוטף מול חברות ענק, וההדפסות שלנו הן ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחומרים מהשורה הראשונה וצבעים איכותיים. מדבקות הרצפה יכולות לכלול תמונות, טקסט, אילוסטרציות, איורים וכולי, אשר יהוו המשך טבעי למתקן התצוגה המעוצב אשר נושא את המוצרים שלכם.
התוצאה המתקבלת היא חוויה לכל החושים: מתחם תצוגה של מוצרים בו ניתן להסתכל, לגעת, למשש ובעיקר לרצות לקנות. המומחיות שלנו היא התאמה אישית ויצירת חווייה ראשונית וייחודית. אצלנו כל מותג הוא שונה, בעל אופי ייחודי וזהות שאין דומה לה. אנחנו יוצרים את מתקני התצוגה והאביזרים הנלווים תוך התאמה לערכי המותג.
מלבד מדבקות הרצפה, חברת on you מספקת מגוון רחב של אביזרים, מוצרים משלימים וכמובן מתקני תצוגה מכל הסוגים. אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ, רעיונות והצעות מחיר. אנחנו עובדים עם מגוון רחב של לקוחות מהמגזר העסקי, ובפרט עם חברות גדולות. נשמח לשמוע מכם.
מתנות יצירתיות לעובדים: חיזוק המורל וההערכה במקום העבודה
בסביבת העבודה המהירה והתחרותית של היום, גילוי הערכה לעבודה הקשה ומסירות של העובדים שלך חיוני לשמירה על תרבות חברה חיובית ולהגברת המורל. בעוד שמתנות ובונוסים
כיצד לעצב מתקני תצוגה לחנויות המדריך המלא
בנוף הקמעונאי התחרותי של היום, עיצוב מתקני תצוגה אפקטיביים לחנויות הוא חיוני למשיכת לקוחות, קידום מכירות ושיפור חווית הקנייה הכוללת. על ידי תכנון אסטרטגי ויישום
כל מדבקות הרצפה לעסקים במקום אחד
בנוף העסקי התחרותי של ימינו, אסטרטגיות שיווק יעילות חיוניות לבלוט מהקהל ולמשוך את תשומת הלב של הלקוחות. מדבקות רצפה התגלו ככלי שיווקי פופולרי שלא רק